Tuesday, April 17, 2012

TIADA KOMPROMI !!!

hari ini selasa 17.04.2012 di tempat gua telah diadakan pemilihan jawatan kuasa untuk tahun 2012 bagi melancarkan sistem pentadbiran katanya tapi umur gua masih lagi muda dan tidak berminat untuk menceburi bidang politik pada ketika ini

semua calon siapa dengan manifesto yang tersendiri tapi yang nak pancing undi saat akhir pun ada juga itu lah sifat manusia sudah diberi tempoh tapi masih lagi tidak mencukupi

*****

" haji !! jangan lupa undi saya " - pesan seorang hamba allah 

" ehh haji dah pergi undi belum ?? kalau belum jangan lupa saya " - pesan seorang lagi hamba allah 

" haji dah pergi makan belum " - awat tetiba jadi baik dengan gua 



oohh okeh baru gua mengerti semua itu hanya sekadar meraih undi disaat akhir tapi gua pilih bukan sebab atas faktor last minit ka kita satu team ataih padang ka tapi yang gua pilih sudah pasti boleh menjalankan tugas dengan baik

itu yang menjadi keutamaan kalau harapkan muka " macho gila " tapi banggang buat apa baik pilih selekeh yang pandai buat kerja 



*****

" in the war there's no room to pity,kill or killed "




P/S : MAAFKAN SAYA TUAN

No comments:

Post a Comment