Saturday, April 28, 2012

HARTA

gua sebenarnya jenis yang menghargai apa yang ada dekat sekeliling gua,tak kira lah benda tu kecik ka besaq ka janji ada nilai yang tersendiri

pabila bercakap mengenai nilai..ada satu harta gua yang mempunyai nilai nya yang tersendiri..kenapa??kenapa??kenapa?? harta tu berjuta ka nilai dia ??

ini bukan mengenai juta ataupun tidak tapi ini lebih kepada koleksi peribadi yang mempunyai cerita di sebalik cerita |jersi harimau malaya memang mempunyai nilai yang tersendiri kepada gua..kenapa ??

sebab dari zaman ayah gua lagi dia dah kumpul koleksi tiket perlawanan yang melibatkan pasukan bola sepak malaysia atau skuad harimau malaya

bila lahirnya gua ke dunia dia sudah mula bertukar bidang dari tiket ke jersi pula dan di amanahkan kepada gua supaya mengumpul seberapa banyak yang boleh

dalam banyak koleksi jersi skuad harimau yang gua ada ini paling epic sekali sebab jersi ini telah menamatkan saat penantian yang begitu lama buat skuad malaysia memenangi piala aff suzuki dan jersi ini siap juga ditandatangi oleh para pemain tersebut :P

awas model ini garang macam harimau malaya !!!

*****

masih teringat lagi akan jersi pertama yang dikumpul ialah jersi home pada tahun 2007 dan yang uniknya koleksi jersi ini setiap tahun dia akan berubah corak dan warna 


P/S : cik ain najwa jom kumpul jersi harimau malaya 

No comments:

Post a Comment