Tuesday, May 1, 2012

THOR the GAGAH

Jika belum baca sila terjah SINI

jika sudah baca bagus sebab pada entri yang lepas gua sudah menceritakan akan koleksi yang mempunyai nilai bagi diri ini dan gua telah amanahkan kepada seorang gadis akan koleksi itu kerana apa biar gua dan dia saja tahu tetapi…

menjadi serba salah pula apabila gadis tersebut telah memberikan sebuah barang yang mempunyai cerita disebalik cerita untuk disimpankan sebagai peneman dan penghibur taktala ketika sepi dan sudah gua berjanji kepada si gadis akan menjaga koleksi tersebut dengan sebaik yang mungkin

walaupun barang yang diberikan kepada gua itu nampak hanya sebuah koleksi “mainan” yang mungkin tiada nilai bagi lu orang semua tapi hanya gua dan si dia sahaja tau akan isi cerita di sebalik cerita mengenai barang tersebut keh..keh..keh

VROMMM....ferari tu hehehe :P

bila terlihat barang tersebut pasti diri ini akan tersenyum ataupun tergelak keseorangan kerana secara tetiba akan terlintas di dalam minda ini mungkin si dia seorang yang kuat merajuk dan untuk berbaik dengan si dia memerlukan “modal” yang agak besar jika berhajat untuk berbaik semula dengan si dia

wahai gadis akan ku ingat pesanan mu pabila besendirian nanti :-

- “ balik sana jaga diri weh ! “
- “ simpan “mainan” ni elok-elok,kau lah sahabat terbaik aku ! :)
- “ nanti rajin-rajin lah balik sini ye “

*******

THOR the GAGAH gua akan kuatkan mental fizikal dan mungkin akan kurangkan main sebab takut dengan tukul besi hang tu weh..dan yang terakhir tu gua akan cuba mengelakkan untuk menjadi poyo disisi hang “THOR “ kerana gua hanya sekadar lelaki biasa 



P/S : HAI !! THOR KITA KAWAN KAN :P

No comments:

Post a Comment