Monday, February 20, 2012

SKEMA GILA

skema untuk sebuah revolusi

tentang skema gua tak salahkan mereka kenapa jadi skema sebab gua dulu pun pernah skema jugak...jangan cakap lu orang semua tak pernah jadi skema sebab semua orang lahir mana ada terus kuat bagai mesti belajar dari bawah dulu kan kan kan

skema itu satu proses untuk kita lebih faham tentang apa itu dunia,ekonomi,politik,sosial tapi yang parah kalau dia skema dari muda sampai tua tak habis-habis itu lu orang jangan layan

tapi itu semua lu orang jangan risau gua tak suka orang panggil gua man sebab dulu gua pernah skema dan dalam kepala otak gua time tu penuh dengan kenapa itu..kenapa ini..kenapa bla bla

jangan takut jangan terkejut jangan geram kalau tak paham tapi buat buat paham lagi bagus dari jadi skema tapi kita makan buah mesti nak isi dia dan bukannya kulitnya ini kata-kata seorang lelaki yang konon dah matang sebab sudah alami zaman skema

hidup ini bukan tentang apa yang dikehendaki mak bapak ataupun apa yang cikgu kita nak tapi kita yang tentukan apa yang kita nak cari diatas muka bumi ini dan yang paling penting kita jujur dan percaya apa yang kita gerak  


******




gua masih lagi hormat dengan nama man tapi lebih selesa tolong panggil gua acap  






P/S : BUAT-BUAT PAHAM 

1 comment:

  1. haha bro.. aku kawan dgan semua org.. kawan aku ada jugak yg skema.. aku tak kisah pun.. itu cara hdup diaorg..

    ReplyDelete